Dołączył: Nie Cze 17, 2018 1:51 Posty: 17 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Cze 03, 2019 19:56 Temat postu: Re: E-kartoteka w etapie 3, jak sprawdzić swoje płatności?
A kiedy takie spotkanie ma byc? Skąd my mamy wiedzieć o spotkaniu skoro nawet nikt nas nie raczy powiadomić. Ktoś wie coś na temat tego spotkania? Kiedy, gdzie i o której ma się odbyć? Bardzo chętnie się wybiore i wysłucham co ta " lepsza zmiana" nam naobiecuje aż jestem ciekawa co nam powiedzą. Ma pan Sąsiad racje, jeśli nie będą w stanie zapewnić nam łatwości w relacjach i wglądu do naszych pieniędzy to sie pożegnamy.
Wysłany: Wto Cze 04, 2019 22:21 Temat postu: Re: E-kartoteka w etapie 3, jak sprawdzić swoje płatności?
Ciekawe kto zaproponował ta nową firmę zarządzającą?Oni nawet nie maja swojej strony internetowej.Nie lepiej było wybrać firmę już sprawdzona,taką co jest w etapie 1 lub 2..
Oby to nie był jakiś przekręt
Dołączył: Nie Cze 17, 2018 1:51 Posty: 17 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Cze 04, 2019 23:24 Temat postu: Re: E-kartoteka w etapie 3, jak sprawdzić swoje płatności?
Tez sąsiedzi mają różne podejrzenia co do tej firmy, ja nie rozumiem jednego, bylo zebranie około 2 miesiące tmu, mnie na tym spotkaniu nie było ale dowiedziałam się, ze firma ktora teraz nami zarzadza, miala być lepsza od poprzedniej, a póki co płacimy tyle samo co Gestorowi, a jest 100 razy gorzej. Powinniśmy jak najszybciej coś z tym zrobić znim sie dowiemy że nasze pieniadze zniknęły nie wiadomo gdzie. Chcemy firmy porządnej, gdzie można sie normalnie zalogowac, wszystko sprawdzić, miec stały kontakt z firmą a nie opłacać nie wiadomo kogo. Sąsiedzi musimy to zmienić, firma obecna nikomu z nas nie odpowiada, albo wrócimy do Gestora, albo znajdzmy nowa profesjonalną firme.
Dołączył: Czw Mar 29, 2018 17:25 Posty: 19 Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Cze 06, 2019 2:02 Temat postu: Re: E-kartoteka w etapie 3, jak sprawdzić swoje płatności?
To że ktoś w necie ma 6 gwiazdek, a ktoś ma 25 to naprawdę nie jest wyznacznik. Mogę sobie założyć 15 skrzynek i za chwilę, będzie 15 opinii na googlu. #tumieszkamy ma ranking 1,7 i też 6 gwiazdek. No ale mają piękną stronę i panel gdzie możemy się zalogować, więc tutaj wygrywają. Generalnie w dzisiejszych czasach nie wszystko jest fajne co się ładnie świeci.Też mi brakuje takiego systemu, ale może teraz na najbliższym spotkaniu dowiemy się czegoś o tej jakże pożądanej opcji. Do firmy "monodom" mam ale, że nie mam wglądu w mój "profil mieszkańca", natomiast na klatce u mnie jest czysto, a nie tak syfiarsko jak to było za Gestora.
Kolejna rzecz... to nie jest tak, że coś się dzieje bezwiednie...jest wybrany zarząd, który ma działać i podejmować decyzje. Gestor przeciągał komunikacje na linii zarząd mieszkańców -> developer, na ostatnim spotkaniu mieszkańców złożyliśmy podpisy przyjmując nowego zarządce i dodatkowo były też podpisy odnośnie veoili.
Zamiast napinać się internetowo to zachęcam, wybrać się na najbliższe spotkanie, które odbędzie się 17 czerwca na terenie naszego etapu, bodaj o 18, ale głowy nie dam.
I jeszcze jedno...bycie w zarządzie to naprawdę nie jest łatwa praca i przywilej królewski, ktoś musi mieć chęci, wiedzę i czas. Nikt nie chce się za to wziąć (ja też nie), ale narzekać potrafi każdy, bo to jest łatwe.
Ponadto zarząd jest wybrany po to, aby on podejmował decyzję, a nie tak jak w Szwajcarii demokracja bezpośrednia, czyli z każdą rzeczą głosowania, bo już widzę nas wszystkich na spotkaniach gremialnych (a widać to powyżej, że dopiero teraz niektórzy się wybudzili).
Wysłany: Czw Cze 06, 2019 15:50 Temat postu: Re: E-kartoteka w etapie 3, jak sprawdzić swoje płatności?
Dziękuję Sąsiedzie za wytłumaczenie nam wszystkich zawiłości związanych z zarządzaniem nieruchomościami.
A mówiąc zupełnie poważnie to chyba nie zrozumiałeś sedna sprawy. Domagamy się bardzo podstawowych kwestii :
- przejrzystości finansów
- informacji
- komunikacji
Wiem, że uczciwych ludzi jest teraz dużo, ale kiedy brakuje tego co napisałem powyżej zaczynają przychodzić do głowy różne brzydkie słowa :
oszustwo, wyłudzenie, defraudacja ...
I jeszcze jedno. Z tego co pamiętam zarząd pobiera jakieś wynagrodzenie ( nie chodzi mi o kwoty, tylko o sam fakt ), więc wrzutka o ciężkiej, charytatywnej pracy nie jest do końca trafiona.
Oczywiście wybieram się na zebranie i mam nadzieję, że zarząd znajdzie chwilę na wydrukowanie i wywieszenie ogłoszeń w gablotach.
Dołączył: Nie Cze 17, 2018 1:51 Posty: 17 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Cze 06, 2019 16:00 Temat postu: Re: E-kartoteka w etapie 3, jak sprawdzić swoje płatności?
Skoro firma "tu mieszkamy" mam również 6 gwiazdek jak sąsiad pisze, ale są lepsi, bo mogą zapewnić logowanie się do panelu i posiadają stronę, gdzie w dzisiejszych czasach to podstawa, to czemu została wybrana firma, która oprócz tych nieszczęsnych 6 gwiazdek nie posiada nic? Na jakiej podstawie? Tak, bo tak chciały 3 osoby z zarządu? Chyba 3 osoby nie mogą decydować za wszystkich mieszkańców czy może się mylę i mimo, że płacimy, mamy się dostosować do tego czego chcą 3 osoby? Pisze pan że za Gestora był syf, proszę sobie przypomnieć za czasów Gestora wszędzie trwały remonty, pełno gruzu itp. Gruzarka była do końca grudnia i wtedy również Gestor dostał wymówienie, o czym tu mowa i co za dziwne porównanie, że za czasów zarządzania przez Gestora był syf a teraz jest czysto. Sąsiad który pisał powyżej jakoś też tej czystości nie widzi tylko pan.
Pisze pan że "bycie w zarządzie to naprawdę nie jest łatwa praca i przywilej królewski", oczywiście mogę się z tym zgodzić, ale chyba po to jest ten zarząd aby współpracować z nami mieszkańcami. Chyba zarząd występuje w naszym imieniu a nie swoim czyż nie? Piszę pan że zarząd jest po to, aby podejmować decyzje, oczywiście, ale chyba po konsultacjach z mieszkańcami, którzy płacą za wszystko prawda? A nie po to, aby sami sobie podjeli decyzje i decydowali za wszystkich. Kolejny absurd, mówi pan o zebrani i sam nawet nie jest pewien o której ma być. Ludzie pracują a jeśli chcą uczestniczyć na takim spotkaniu muszą też wiedzieć wcześniej, żeby ewentualnie mogli się w pracy zamienić i powiedzieć na zebraniu co mają do powiedzenia. Jakoś jak Gestor nami zarządzał wszystkie powiadomienia były na mailu i człowiek mógł się dostosować, a teraz trzeba się domyślać. Nie każdy wchodzi na forum, myślę, że jakby większość z sąsiadów tu weszła to więcej by było negatywnych opinii na temat nowej firmy. I nikt się tutaj nie napina proszę pana, to są opinie sąsiadów z którymi się człowiek spotyka i którzy mówią swoje zdanie. Wiele osób nie miało pojęcia o zmianie firmy, a czy to nie należy do zarządców bądź nowej firmy, aby nas mieszkańców powiadomić o tym chociaż by mailowo? Co za podejście. Z Gestorem nie było takiego problemu. Każdy z nas jest zabiegany, praca, dom, dzieci. Żyjemy w takich czasach, ale każdy codziennie odbiera maile. Wystarczy napisać czy o zmianie zarządcy, czy o zebraniach aby lokatorzy czuli, że zarząd jest dla nich a nie dla siebie. U nas niestety od czasu "zarządzania" nową firmą nie wiadomo NIC!!!
Gestor udostępniał nam wszystko, każdą nową ustawę, wszystkie zmiany który miały miejsce, od razu mieliśmy na mailu lub na stornie na którą zaglądaliśmy prawie codziennie. To było bardzo duże ułatwienie. Co dziś wiemy i co mamy od nowej firmy przez 3 miesiące zarządzania...? Ok pan sąsiad ma czysto na klatce i to wszystko.
Dołączył: Czw Mar 29, 2018 17:25 Posty: 19 Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Cze 08, 2019 2:35 Temat postu: Re: E-kartoteka w etapie 3, jak sprawdzić swoje płatności?
Zasadniczo macie Państwo rację, też nie podoba mi się brak kontaktu i wiele jeszcze jeszcze innych rzeczy. Natomiast nigdzie nie napisałem o:
1) @Mike_S: pisałem o ciężkiej pracy, bo muszą użerać się z ludźmi i załatwiać różne sprawy. Nigdzie nie pisałem o charytatywnej pracy, a to już jest nadinterpretacja. Też wiem, że trójka z zarządu bierze po 200 zł netto.
2) @estheme: no właśnie wybraliśmy te 3 osoby po to, aby nas reprezentowały i podejmowały decyzje, oczywiście Sąsiadka ma rację, powinny te osoby podejmować decyzję w porozumieniu z mieszkańcami. Z tego co pamiętam, dostałem mejla z zapytaniem o Gestora, "czy jestem zadowolony?" I generalnie nie miałem większych uwag, poza brudem na klatkach.
"Kolejny absurd, mówi pan o zebraniu i sam nawet nie jest pewien o której ma być." - byłem na zebraniu, ale wówczas wiedziałem tylko o terminie (17 czerwca, na terenie naszego objektu)
Reasumują ma Pani i Pan rację, we wszystkich tych kwestiach, które poruszyliście. Obawiamiam się, że będziemy musieli wziąć jedeń dzień z urlopu, bo spotkanie do 2 w nocy potrwa Jak byłem na ostatnim spotkaniu to przez 1,5 godziny było rozkminianie dlaczego właśnie Gestora zmieniono, a kolejna godzina dlaczego mejle nie dochodzą, a jeszcze kolejna to był raport finansowy
---
W sumie to sobie można darować sarkazm, w końcu próbujemy razem współpracować, a chodzi oto że działamy wszyscy dla naszego wspólnego dobra.
BTW dla innych czytających: można zwrócić uwagę swoim dziecom, aby nie niszczyły naszego wspólnego dobra, czyli:
-łapanie drzewek i szarpanie nimi,
-skakanie po dachu śmietnika,
-podnoszenie kratek metalowych sprzed drzwi,
-ogólnie niegrzeczne zachowanie wobec dorosłych.
Dołączył: Nie Cze 17, 2018 1:51 Posty: 17 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Cze 08, 2019 13:39 Temat postu: Re: E-kartoteka w etapie 3, jak sprawdzić swoje płatności?
Drogi sąsiedzie, cieszę się, że dochodzimy wspólnie do takich samych wniosków. Wszystkim chodzi o jedno, o dobro dla nas wszystkich. Ale widząc poczynania firmy monodom, nikt z tego co mi wiadomo nie jest zadowolony z ich zarządzania. Pani sekretarka w firmie monodom nic nie wie, prosi o kontakt z panem Michałem, który nie odbiera telefonu albo nie udziela informacji na zasadzie: tak wszystko będzie w swoim czasie. I nadal nic nie wiadomo. Sąsiedzi bardzo niezadowoleni są z tej firmy i opieki nad naszym obiektem. Powinniśmy pomyśleć o zmianie tej firmy na profesjonalną lub rozważyć powrót do Gestora. Jakoś sąsiedzi nie narzekali na tą firmę z tego co rozmawiamy między sobą. Tam zawsze kontakt był na bieżąco i bez zarzutu. Tak naprawdę firma nie miała możliwości się sprawdzić do końca ponieważ trwały remonty i jedynym minusem o którym wspomniał tylko jeden pan było to, że nie było czysto na klatkach, ale w tym przypadku uważam, że bez względu jaka to byłaby firma był by taki sam efekt w trakcie trwania remontów, to normalne. Za to Gestor pod względem udzielania informacji, opieki nad terenem budynku, logowania do e-kartoteki, czy pomocy w czymkolwiek był bez zarzutu. Ja osobiście nie dostałam żadnego maila z zapytaniem czy jestem zadowolonona z Gestora bo z pewnością bym powiedziała że tak. Widocznie takie maile dostali tylko osoby które miały jakieś ale do tej firmy i stąd nagła zmiana. Niestety z przykrością trzeba stwierdzić na gorsze. Druga sprawa chodzi o trawniki. Jest ciepło i jest sucho, ale trawniki szczególnie od strony ul. Traktorowej są w opłakanym stanie. Firma zarządzająca nie dba o nie, są wypłowiałe i widać że nie nawadniane. Mam nadzieję że dojdzie do zmiany tej firmy i mimo, że nie dogodzi się każdemu, to mam nadzieje, że duża większość będzie zadowolona włącznie ze mną
Wiek: 34 Dołączył: Nie Cze 09, 2019 21:03 Posty: 5 Skąd: Łódź, Nowe Złotno Etap III
Wysłany: Nie Cze 09, 2019 21:11 Temat postu: Re: E-kartoteka w etapie 3, jak sprawdzić swoje płatności?
W jednym mailu z firmy monodom sc pod sam koniec niewielkim drukiem było dopisane, ze w czerwcu czyli teraz będzie można wirtualnie sprawdzić wszystkie rozrachunki jednak ani maila z żadnym loginem czy domena nie otrzymałem - maila czy pocztowo. Również jestem niezadowolony z tego administratora. Sąsiad z F
Dołączył: Pią Maj 31, 2019 22:58 Posty: 10 Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Cze 10, 2019 21:31 Temat postu: Re: E-kartoteka w etapie 3, jak sprawdzić swoje płatności?
Manowar napisał:
BTW dla innych czytających: można zwrócić uwagę swoim dziecom, aby nie niszczyły naszego wspólnego dobra, czyli:
-łapanie drzewek i szarpanie nimi,
-skakanie po dachu śmietnika,
-podnoszenie kratek metalowych sprzed drzwi,
-ogólnie niegrzeczne zachowanie wobec dorosłych.
To już nie należy do zarządu i administracji...
Całkowicie zgadzam się z sąsiadem. Od siebie dodam jeszcze bieganie po garażu oraz przeklinanie na patio. Jedno z dzieci (chłopiec), klnie tak, że aż uszy więdną. Szanowni Państwo, to wstyd żeby kilkuletnie dziecko w taki sposób władało łaciną!!!
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Możesz usuwać swoje posty Możesz głosować w ankietach
Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi
zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną
lub cywilną.